Workshoppen starter op i første kvartal 2020, men du kan booke din plads allerede nu.
Obs! Der er kun 6 pladser pr. workshop.

Personlig branding – vejen til loyale kunder

Workshop

Denne workshop er for dig:

  • der ønsker at blive mere synlig overfor potentielle kunder
  • som gerne vil lære at anvende dig selv som et konkret værktøj i din markedsføring
  • gerne vil lære at tiltrække de rette kunder til din forretning gennem dit personlige brand
  • der kan lide detaljer, små fora og har lyst til at bidrage aktivt på dagene
  • der tør læne dig tilbage og åbne op for, hvem du er og dine tanker med din forretning
  • der har lyst til at blive klogere på ”Emotionelle Kundetyper”

Hvem kan deltage:

  • Iværksættere
  • Solo-selvstændige
  • Virksomheder
  • Organisationer
  • Foreninger

Om workshoppen
På workshoppen i “Personlig branding – vejen til loyale kunder” bliver du klædt på til at tiltrække de rigtige kunder gennem dig selv som person. Du lærer at sætte ord på dig selv, så du bliver bevidst om dine egne værdier. Herefter defineres dine værdier som forretningsdrivende, og du får konkrete redskaber til at bruge dine værdier i din personlige branding-strategi.


Formål
Formålet med workshoppen er at gøre dig bevidst om dine og dine kunders værdier, så det bliver lettere for dig at tiltrække de rette kunder gennem din egen person, dine erfaringer og din viden. Formålet er også at give dig redskaber til at kunne skabe endnu tættere relationer til dine kunder, så de bliver ved med at vælge DIG fremfor konkurrenten.


Det er en fordel, hvis du har en virksomhedsside på f.eks. Facebook og/eller LinkedIn samt en hjemmeside, da vi kommer til at arbejde med personlig branding via sociale medier. Det er dog ikke et krav for at kunne deltage.

Dette lærer du:

  • At sætte ord på dine værdier så du ikke er i tvivl om dit personlige brand
  • At definere dine kunder og deres behov
  • At brande dig selv i praksis
  • At appellere til flere af de rigtige kunder gennem din egen stemme

Udbytte:

  • Du bliver bevidst om dine egne værdier
  • Du får viden om dine kunder, så du vælger de rette virkemidler
  • Du får redskaber til at tiltrække de rigtige kunder med dig som middel
  • Du får en plan for din personlige branding-strategi, så du er selvkørende efter workshoppen
  • Du får grundlæggende viden om Emotionelle Kundetyper

Praktiske informationer

Antal pladser:  Maks. 6 personer per workshop

Kursussted: Hotel Scandic Sønderborg, Ellegårdvej 27, 6400 Sønderborg

Varighed: Workshoppen er af 2 x 3 timers varighed fordelt på mandage og onsdage

Tidspunkt: Kl. 18.30 – 21.30

Tilmelding og betaling: Betalingen er bindende og skal ske senest 8 dage efter modtagelse af faktura. Fakturaen fremsendes kort efter, at du har registreret din tilmelding.


Datoer i 2020:
Mandage i lige uger:
Onsdage i lige uger:


Afbud senest 8 dage forinden:
Bliver du forhindret i at deltage, bedes du give besked via mail ragini@webklar.dk senest 8 dage før opstarten.
Du får 50% af din betaling retur, hvis du melder afbud inden fristen.

Ved afbud under 8 dage til opstart refunderes 0,-

Er du nødsaget til at melde afbud, er det muligt at blive tildelt en plads på et af de kommende hold.

Dette får du i prisen:

  • 6 timers intensiv workshop
  • Arbejdsmaterialer til evigt eje
  • PowerPoint-slides til evigt eje
  • Intro til Emotionelle Kundetyper
  • Kaffe, te, vand, frugt, kage
  • Networking
  • En gave til en værdi af 200,-
  • Adgang til en lukket LinkedIn-gruppe
  • ½ times 1:1-sparring når workshoppen er afsluttet (personligt eller telefonisk) – værdi: 450,-

Obs! Alle udleverede materialer må ikke anvendes til kommercielt brug i egen forretning. Der kan gives dispensation i særlige tilfælde mod egenbetaling. Prisen afhænger af behov og anvendelsesønske.

Du modtager bekræftelse og faktura på mail.
Din plads er sikret, når betalingen er gennemført.

Hvordan foregår det?
Når du ankommer til Scandic Sønderborg henvender du dig i receptionen, eller tjekker skærmene i hall’en.

Vi mødes i undervisningslokalet kl. 18.30, hvor jeg byder velkommen. Herefter vil være en kort præsentationsrunde, så vi ved lidt mere om hinanden.


Workshoppens opbygning

Workshoppen er opbygget således, at vi starter ud med teoretisk viden, som danner grundlag for resten af workshoppen.

Herefter arbejder I både med individuelle opgaver, gruppeopgaver, og vi drøfter bagefter jeres tanker og ideer i plenum, så vi får dannet grundlag for en god dialog.

Der er forplejning hele aftenen.

Din underviser

Min navn er Ragini Kastberg, og jeg har mere end 10 års erfaring i marketing og branding fra både det private og det offentlige.

Til daglig underviser jeg jobsøgende i personlig branding og generel jobsøgning, så de kommer tættere på drømmejobbet.

På disse workshops får du redskaber til at komme tættere på dine drømmekunder.
Jeg er certificeret i Emotionelle Kundetyper, som du også får en kort intro til.

Jeg ser frem til nogle behagelige, informative og lærerige timer med dig.

Ragini Kastberg, WEBKLAR

Program dag 1:

  • Velkomst v/Ragini
  • Præsentationsrunde
  • Hvad er personlig branding, og hvorfor er det vigtigt?
  • Om Emotionelle Kundetyper
  • Individuelle øvelser, gruppearbejde og dialog i plenum
  • Hjemmeopgave
  • Evaluering af dag 1
  • Tak for i dag og på gensyn

Når dag 1 er afsluttet åbnes der op for den lukkede LinkedIn-gruppe. Har man ikke en profil, anbefales det at deltage i LinkedIn-workshoppen.

Program dag 2:

  • Opsamling fra dag 1
  • Gennemgang af hjemmeopgaver
  • Individuelle øvelser, gruppearbejde og dialog i plenum
  • Afrunding/opsamling af begge dage
  • Evaluering på dag 2
  • Evaluering af den samlede workshop
  • Tak for denne gang og på gensyn i LinkedIn-gruppen