“Personlig branding og relationssalg – vejen til loyale kunder”
KURSET ER AFHOLDT
Dato for nyt kursus følger, når Danmark igen er på hjul.
At tiltrække de rette kunder til sin forretning kan være en kunst. De fleste af os sælger en vare eller en ydelse, som i forvejen findes på markedet, så hvad gør dig anderledes? Svaret er DIG! Det engelske begreb “People buy People” er en stødt stigende tendens. Vi køber mere end blot varen – vi køber mennesket bag.
På kurset lærer du, hvordan du bruger dig selv som redskab i din markedsføring. Når du har gennemført, ved du, hvordan du tiltrækker flere af de rigtige kunder til din forretning gennem dig selv som person. Du lærer at sætte ord på dig selv, så du bliver bevidst om dine egne værdier. Herefter defineres dine værdier som forretningsdrivende, og du får konkrete redskaber til at bruge dine værdier i din markedsføringsstrategi.
Personlig branding og relationssalg på sociale medier
LinkedIn er dit professionelle netværk på nettet. Her handler det om at skabe tætte relationer og øget synlighed. LinkedIn handler ikke om at være “Sælger Helge”, men derimod om at skabe interesse og tillid gennem videndeling og dialog – også kaldet Social Selling eller relationssalg.
Du lærer også, hvordan du skaber, udvider og plejer dit professionelle netværk på LinkedIn, samt hvordan du forbedrer og vedligeholder din LinkedIn-profil, så du fremstår troværdig overfor dit netværk og eventuelt potentielle kunder. Du får redskaber til at synliggøre dig selv og til at dele relevant indhold med din målgruppe.
Dette kursus er for dig er for dig, der er soloselvstændig og ønsker at:
Formål
Formålet med kurset er at gøre dig bevidst om dine og dine kunders værdier, så det bliver lettere for dig at tiltrække de rette kunder gennem din egen person, dine erfaringer og din viden. Formålet er også at give dig redskaber til at skabe endnu tættere relationer til dine kunder online, så de bliver ved med at vælge dig fremfor konkurrenten.
Det er en fordel, hvis du har en virksomhedsside på f.eks. Facebook og/eller LinkedIn samt en hjemmeside, da vi kommer til at arbejde med personlig branding og relationssalg via sociale medier. Det er dog ikke et krav for at kunne deltage.
Fordi DIN mening tæller!
Som testdeltager er det din mening, der har indflydelse på, hvordan kurset skal formes fremadrettet.
For at kunne give mine kunder det bedste, har jeg brug for nogen, som har lyst til at teste dem af sammen med mig. For, at vi får det bedste udbytte ud af de 2 x 2,5 times kursus, har jeg brug for dine input både før, under og efter.
Når du booker din plads som testdeltager, modtager du et lille spørgskema, som har til formål at afdække dine behov ift. at styrke din forretnings synlighed.
Finder du nedenstående beskrivelse af kurset relevant for dig, så book en af de 10 pladser allerede i dag.
Dette lærer du:
Udbytte:
Hvorfor er det SÅ billigt?
Hvis du med det samme tænker, at det er alt for billigt, og at det må gå udover kvaliteten, så kan jeg berolige dig med, at du får fuld valuta for pengene.
Grunden til den lave pris, er at dette er et nyt kursus for soloselvstændige, og for at sikre en høj kvalitet, har jeg brug for nogle testpersoner til at færdigudvikle det sammen med mig. Og jeg håber, at det bliver dig!
Antal pladser: 10
Kursussted: Hotel Scandic Sønderborg, Ellegårdvej 27, 6400 Sønderborg
Varighed: 2 dage á 2,5 time
Tidspunkt: Kl. 18.30 – 21.00
Pris: 499,- ekskl. moms
Tilmelding og betaling: Betalingen er bindende og skal ske senest 8 dage efter modtagelse af faktura. Fakturaen fremsendes kort efter, at du har registreret din tilmelding.
Datoer i 2020:
Dag 1: Tirsdag d. 10. marts
Dag 2: Onsdag d. 11 marts
Afbud senest 8 dage forinden:
Bliver du forhindret i at deltage, bedes du give besked via mail ragini@webklar.dk senest 8 dage før opstarten.
Du får 50% af din betaling retur, hvis du melder afbud inden fristen.
Ved afbud under 8 dage til opstart refunderes 0,-
Er du nødsaget til at melde afbud, er det muligt at blive tildelt en plads på et af de kommende hold.
Dette får du i prisen:
Obs! Alle udleverede materialer må ikke anvendes til kommercielt brug i egen forretning. Der kan gives dispensation i særlige tilfælde mod egenbetaling. Prisen afhænger af behov og anvendelsesønske.
Hvordan foregår det?
Når du ankommer til Scandic Sønderborg henvender du dig i receptionen, eller tjekker skærmene i hall’en.
Vi mødes i undervisningslokalet kl. 18.30, hvor jeg byder velkommen. Herefter vil være en kort præsentationsrunde, så vi ved lidt mere om hinanden.
Kursets opbygning
Kurset er opbygget således, at vi starter ud med teoretisk viden, som danner grundlag for resten af indholdet.
Herefter arbejder I både med individuelle opgaver, gruppeopgaver, og vi drøfter bagefter jeres tanker og ideer i plenum, så vi får dannet grundlag for en god dialog.
Der er forplejning hele aftenen.
Din underviser
Mit navn er Ragini Kastberg, og jeg har mere end 10 års erfaring i marketing og branding fra både det private og det offentlige.
Til daglig hjælper jeg jobsøgende med at styrke deres personlige brand, så de øger deres synlighed og kommer tættere på job, hurtigere.
På kurset får du redskaber til at skabe øget synlighed omkring dig som forretningsdrivende og dermed også øget kundeloyalitet.
Jeg er certificeret i Emotionelle Kundetyper, som du også får en kort intro til.
Jeg håber, at du vi se frem til nogle behagelige, lærerige og udbytterige timer.
Program dag 1:
Når dag 1 er afsluttet åbnes der op for den lukkede LinkedIn-gruppe. Har du ikke en profil, anbefales det at oprette en før kursets start. Har du brug for rådgivning og hjælp til dette, så kontakt mig for et skræddersyet tilbud.
Der tages forbehold for programændringer.
Program dag 2:
Du modtager bekræftelse og faktura på mail.
Din plads er sikret, når betalingen er gennemført.
Kontakt mig
* Ved at samtykke accepterer du, at WEBKLAR behandler dine personoplysninger mhp. at kontakte dig ifm. din henvendelse. Dine oplysninger gemmes ikke i en database til brug ved f.eks. nyhedsbreve og annoncering.