“Personlig branding og relationssalg – vejen til loyale kunder”

Bliv testdeltager – først til mølle!
2 dage á 2½ time på Scandic Sønderborg d. 10. og 11. marts
kl. 18.30 – 21.00 begge dage

Obs! Der er kun 2 pladser tilbage ud af 10.
Så book din plads allerede nu.

Om kurset

At tiltrække de rette kunder til sin forretning kan være en kunst. De fleste af os sælger en vare eller en ydelse, som i forvejen findes på markedet, så hvad gør dig anderledes? Svaret er DIG! Det engelske begreb “People buy People” er en stødt stigende tendens. Vi køber mere end blot varen – vi køber mennesket bag.

På kurset lærer du, hvordan du bruger dig selv som redskab i din markedsføring. Når du har gennemført, ved du, hvordan du tiltrækker flere af de rigtige kunder til din forretning gennem dig selv som person. Du lærer at sætte ord på dig selv, så du bliver bevidst om dine egne værdier. Herefter defineres dine værdier som forretningsdrivende, og du får konkrete redskaber til at bruge dine værdier i din markedsføringsstrategi.


Personlig branding og relationssalg på sociale medier
LinkedIn er dit professionelle netværk på nettet. Her handler det om at skabe tætte relationer og øget synlighed. LinkedIn handler ikke om at være “Sælger Helge”, men derimod om at skabe interesse og tillid gennem videndeling og dialog – også kaldet Social Selling eller relationssalg.

Du lærer også, hvordan du skaber, udvider og plejer dit professionelle netværk på LinkedIn, samt hvordan du forbedrer og vedligeholder din LinkedIn-profil, så du fremstår troværdig overfor dit netværk og eventuelt potentielle kunder. Du får redskaber til at synliggøre dig selv og til at dele relevant indhold med din målgruppe.


Kort sagt
Du lærer, hvordan du bruger dig selv som redskab i din markedsføring, og hvordan du skaber øget synlighed gennem stærke relationer via LinkedIn. Alt dette med henblik på, at du tiltrækker flere af de rigtige kunder og derved øger kundeloyaliteten.

Dette kursus er for dig er for dig, der er soloselvstændig og ønsker at:

  • blive mere synlig overfor potentielle kunder
  • blive bedre til at anvende dig selv i din markedsføring
  • blive bedre til at tiltrække kunder via din egen LinkedIn-profil
  • vide, hvordan du laver målrettet indhold på sociale medier
  • være mere synlig overfor potentielle kunder og andre relevante personer
  • blive klogere på ”Emotionelle Kundetyper”, og hvordan du bruger metoderne
Naturlig networking

Formål
Formålet med kurset er at gøre dig bevidst om dine og dine kunders værdier, så det bliver lettere for dig at tiltrække de rette kunder gennem din egen person, dine erfaringer og din viden. Formålet er også at give dig redskaber til at skabe endnu tættere relationer til dine kunder online, så de bliver ved med at vælge dig fremfor konkurrenten.


Det er en fordel, hvis du har en virksomhedsside på f.eks. Facebook og/eller LinkedIn samt en hjemmeside, da vi kommer til at arbejde med personlig branding og relationssalg via sociale medier. Det er dog ikke et krav for at kunne deltage.

Fordi DIN mening tæller!
Som testdeltager er det din mening, der har indflydelse på, hvordan kurset skal formes fremadrettet.

For at kunne give mine kunder det bedste, har jeg brug for nogen, som har lyst til at teste dem af sammen med mig. For, at vi får det bedste udbytte ud af de 2 x 2,5 times kursus, har jeg brug for dine input både før, under og efter.

Når du booker din plads som testdeltager, modtager du et lille spørgskema, som har til formål at afdække dine behov ift. at styrke din forretnings synlighed.

Finder du nedenstående beskrivelse af kurset relevant for dig, så book en af de 10 pladser allerede i dag.

Dette lærer du:

  • At sætte ord på dine faglige værdier
  • At definere dine kunder og deres behov
  • Hvordan du opbygger en professionel LinkedIn-profil
  • Hvordan du synliggør dig selv overfor den rette målgruppe
  • Hvad du kan dele
  • Hvordan du skaber flere relevante interaktioner
  • Hvordan du finder relevante faggrupper og kontaktpersoner
  • Hvordan du udvider og vedligeholder dit netværk

Udbytte:

  • Du bliver bevidst om dine egne værdier
  • Du får viden om dine kunder, så du vælger de rette virkemidler
  • Du får redskaber til at tiltrække de rigtige kunder med dig som middel
  • Du får grundlæggende viden om Emotionelle Kundetyper
  • Du lærer at forstå, hvordan du kan få værdi af LinkedIn
  • Du forstår, hvad der skal til for at opnå øget online tilstedeværelse
  • Du får konkrete og brugbare værktøjer, så du selv kan arbejde videre på at blive synlig
  • Du får flere loyale kunder, hvis du er målrettet, vedholden og tålmodig

Hvorfor er det SÅ billigt?
Hvis du med det samme tænker, at det er alt for billigt, og at det må gå udover kvaliteten, så kan jeg berolige dig med, at du får fuld valuta for pengene.
Grunden til den lave pris, er at dette er et nyt kursus for soloselvstændige, og for at sikre en høj kvalitet, har jeg brug for nogle testpersoner til at færdigudvikle det sammen med mig. Og jeg håber, at det bliver dig!

Tilmeld dig kurset lige her

Praktiske informationer

Antal pladser:  10

Kursussted: Hotel Scandic Sønderborg, Ellegårdvej 27, 6400 Sønderborg

Varighed: 2 dage á 2,5 time

Tidspunkt: Kl. 18.30 – 21.00

Pris: 499,- ekskl. moms

Tilmelding og betaling: Betalingen er bindende og skal ske senest 8 dage efter modtagelse af faktura. Fakturaen fremsendes kort efter, at du har registreret din tilmelding.


Datoer i 2020:
Dag 1: Tirsdag d. 10. marts

Dag 2: Onsdag d. 11 marts


Afbud senest 8 dage forinden:
Bliver du forhindret i at deltage, bedes du give besked via mail ragini@webklar.dk senest 8 dage før opstarten.
Du får 50% af din betaling retur, hvis du melder afbud inden fristen.

Ved afbud under 8 dage til opstart refunderes 0,-

Er du nødsaget til at melde afbud, er det muligt at blive tildelt en plads på et af de kommende hold.

Dette får du i prisen:

  • 2 x 2,5 timers kursus
  • Undervisningsmaterialer til evigt eje
  • Intro til Emotionelle Kundetyper
  • Kaffe, te, vand, frugt, kage
  • Networking
  • Adgang til en lukket LinkedIn-gruppe
  • 15 minutters 1:1-sparring når kurset er afsluttet (via mail, LinkedIn-chat eller telefonisk) – værdi: 225,-

Obs! Alle udleverede materialer må ikke anvendes til kommercielt brug i egen forretning. Der kan gives dispensation i særlige tilfælde mod egenbetaling. Prisen afhænger af behov og anvendelsesønske.

Hvordan foregår det?
Når du ankommer til Scandic Sønderborg henvender du dig i receptionen, eller tjekker skærmene i hall’en.

Vi mødes i undervisningslokalet kl. 18.30, hvor jeg byder velkommen. Herefter vil være en kort præsentationsrunde, så vi ved lidt mere om hinanden.


Kursets opbygning

Kurset er opbygget således, at vi starter ud med teoretisk viden, som danner grundlag for resten af indholdet.

Herefter arbejder I både med individuelle opgaver, gruppeopgaver, og vi drøfter bagefter jeres tanker og ideer i plenum, så vi får dannet grundlag for en god dialog.

Der er forplejning hele aftenen.

Din underviser

Mit navn er Ragini Kastberg, og jeg har mere end 10 års erfaring i marketing og branding fra både det private og det offentlige.

Til daglig hjælper jeg jobsøgende med at styrke deres personlige brand, så de øger deres synlighed og kommer tættere på job, hurtigere.

På kurset får du redskaber til at skabe øget synlighed omkring dig som forretningsdrivende og dermed også øget kundeloyalitet.
Jeg er certificeret i Emotionelle Kundetyper, som du også får en kort intro til.

Jeg håber, at du vi se frem til nogle behagelige, lærerige og udbytterige timer.

Ragini Kastberg, WEBKLAR

Program dag 1:

  • Velkomst v/Ragini
  • Præsentationsrunde
  • Hvad er personlig branding, og hvorfor er det vigtigt?
  • Om Emotionelle Kundetyper
  • Individuelle øvelser, gruppearbejde og dialog i plenum
  • Evaluering af dag 1
  • Tak for i dag og på gensyn

Når dag 1 er afsluttet åbnes der op for den lukkede LinkedIn-gruppe. Har du ikke en profil, anbefales det at oprette en før kursets start. Har du brug for rådgivning og hjælp til dette, så kontakt mig for et skræddersyet tilbud.

Der tages forbehold for programændringer.

Program dag 2:

  • Opsamling fra dag 1
  • Relationssalg på LinkedIn
  • Individuelle øvelser, gruppearbejde og dialog i plenum
  • Afrunding/opsamling af begge dage
  • Evaluering på dag 2
  • Evaluering af den samlede workshop
  • Tak for denne gang og på gensyn i LinkedIn-gruppen

Du modtager bekræftelse og faktura på mail.
Din plads er sikret, når betalingen er gennemført.

Kontakt mig

* Ved at samtykke accepterer du, at WEBKLAR behandler dine personoplysninger mhp. at kontakte dig ifm. din henvendelse. Dine oplysninger gemmes ikke i en database til brug ved f.eks. nyhedsbreve og annoncering.