Vælg din kundetype

Og oplev, hvordan det bliver lettere at håndtere markedsføringen

Certificering i emotionelle kundetyper

Som certificeret i Emotionelle Kundetyper, er jeg i stand til at klæde dig endnu bedre på til at navigere rundt i det digitale univers.

Jeg hjælper dig med at finde frem til DIN kundetype, og deraf skræddersyr jeg en webløsning, der passer præcis til dine kunder og din forretning.

At være certificeret i de emotionelle kundetyper betyder i praksis, at jeg ved meget konkret, hvilke farver, fonte, tekster billeder, knapper osv., man skal anvende for at ramme den kundetype, som vi i fællesskab har fundet frem til, at du skal fokusere og målrette din forretning mod.

Vil du vide mere om, hvad en certificering i emotionelle kundetyper betyder for dig, så læs med her, hvor du får en dybdegående forklaring om tankerne bag og forskellen på de fire typer.

Ragini Kastberg

“Det hele giver pludselig så meget mere mening”

Ragini KastbergBrand- & Content Specialist

DERFOR SKAL JEG CERTIFICERES

Jeg har i et lille års tid kendt til Kundemagneterne og deres måde at arbejde med markedsføring på. Det tiltaler mig at lære, hvordan man kan sælge gennem emotionel tiltrækning. Ordene ”hvorfor jagte kunderne, når man kan tiltrække dem”, talte med det samme til mine følelser.

Jeg har fulgt deres online workshop og deres ”Hemmelige” Facebookgruppe, hvor jeg langsomt har implementeret nogle af deres metoder. Det hele giver pludselig så meget mere mening, men for mig er det ikke helt nok.

Jeg ser denne certificering som et meget konkret middel til at styrke min viden og mine evner til at gøre min og andres markedsføring endnu skarpere. Og ikke mindst mine argumenter omkring, hvad der virker og hvorfor. Jeg vil gerne være specialist i at rådgive i de fire emotionelle kundetyper”, så DU sikres den helt rette strategi i din markedsføring – fra hjemmeside til visuel identitet og målrettede, skarpe budskaber.

DIN HJEMMESIDE BLIVER SKARPERE

Det kan ofte være svært at sætte ord på sine budskaber og farver/billeder på sin visuelle identitet. Fordi man ikke ved i præcis hvilken retning, der vil være mest fordelagtig ift. de kunder, som man gerne vil have fat i.

Med udgangspunkt i de emotionelle kundetyper klædes du på til at kommunikere på den rigtige måde til dine kunder.

Hos WEBKLAR rådgiver jeg i visuel identitet og indhold til din hjemmeside. Lige nu er jeg er i gang med en certificering i emotionelle kundetyper og bliver blandt de 14 eneste i verden der kan rådgive i den her form for markedsføring.

Det betyder, at jeg kan hjælpe dig med at vælge din kundetype og målrette din hjemmeside til lige netop den kundetype, som det giver mening for dig og din forretning af fokusere på.

Jeg ved hvilke ord, billeder farver grafik osv. som motiverer lige præcis den side i dine kunder, som du ønsker at kommunikere til.

Når du taler til EN side i dine kunder, så aktiverer du de følelser der er forbundet med den farve, og dermed motiverer du kunder med den farve i sig til at ville vide mere om dig.

Det betyder også, at du bliver meget skarpere i, hvordan du fremadrettet skal forme din markedsføring, og det bliver lettere at vælge hvilke medier og platforme du bør bevæge dig på.

Læs mere om de fire kundetyper, og se videoen, hvor Sanne fra Kundemagneterne fortæller, hvorfor du skal vælge kun EN kundetype at målrette din hjemmeside mod.