Workshoppen starter op i første kvartal 2020, men du kan booke din plads allerede nu.
Obs! Der er kun 6 pladser pr. workshop.

Bliv set, hørt og husket med LinkedIn

Workshop

Denne workshop er for dig:

  • der har en LinkedIn-profil, som trænger at blive opdateret
  • der gerne vil være mere aktiv på LinkedIn
  • der gerne vil blive bedre til at bruge bruge LinkedIn i din forretning
  • der gerne vil vide, hvordan du laver målrettet indhold
  • der gerne vil være mere synlig overfor potentielle kunder og andre relevante personer

Hvem kan deltage:

  • Iværksættere
  • Solo-selvstændige
  • Virksomheder
  • Organisationer
  • Foreninger

Om workshoppen
LinkedIn er dit professionelle netværk på nettet. Her handler det om at skabe tætte relationer og øget synlighed. LinkedIn handler ikke om at være “Sælger Helge”, men derimod om at skabe interesse og tillid gennem videndeling og dialog.

På denne workshop lærer du, hvordan du skaber, udvider og plejer dit professionelle netværk.

Du lærer også, hvordan du forbedrer og vedligeholder din LinkedIn-profil, så du fremstår troværdig overfor dit netværk og eventuelt potentielle kunder. Du får redskaber til at synliggøre dig selv, og du klædes på til at dele relevant indhold med din målgruppe.


Formål
Formålet med workshoppen er at klæde dig på til at bruge LinkedIn som en af dine markedsføringskanaler.
Her menes der ikke brugen af annoncer, men brugen af dig selv.

Workshoppen giver dig nemlig viden om, hvordan du, med din “egen stemme”, kan nå ud til en lang række potentielle kunder via LinkedIn.

Du lærer også, hvordan du skaber nye relationer, og hvordan du plejer dine eksisterende, så de husker dig for den du er, og det du kan.

Dette lærer du:

  • Hvordan du opbygger en professionel profil
  • Hvordan du synliggør dig selv overfor den rette målgruppe
  • Hvad du kan dele
  • Hvordan du skaber flere relevante interaktioner 
  • Hvordan du finder relevante faggrupper og kontaktpersoner
  • Hvordan du udvider og vedligeholder dit netværk

Udbytte:

  • Du lærer at forstå, hvordan du kan få værdi af LinkedIn
  • Du forstår, hvad der skal til for at opnå øget online tilstedeværelse
  • Du får en professionel og opdateret profil
  • Du får konkrete og brugbare værktøjer, så du selv kan arbejde videre på at blive synlig
  • Du får flere loyale kunder, hvis du er målrettet, vedholden og tålmodig

Praktiske informationer

Antal pladser:  Maks. 6 personer per workshop

Kursussted: Hotel Scandic Sønderborg, Ellegårdvej 27, 6400 Sønderborg

Varighed: Workshoppen er af 2 x 3 timers varighed fordelt på mandage og onsdage

Tidspunkt: Kl. 18.30 – 21.30

Tilmelding og betaling: Betalingen er bindende og skal ske senest 8 dage efter modtagelse af faktura. Fakturaen fremsendes kort efter, at du har registreret din tilmelding.


Datoer i 2020:
Mandage i ulige uger:
Onsdage i ulige uger:


Afbud senest 8 dage forinden:
Bliver du forhindret i at deltage, bedes du give besked via mail til ragini@webklar.dk senest 8 dage før opstarten.
Du får 50% af din betaling retur, hvis du melder afbud inden fristen.

Ved afbud under 8 dage til opstart refunderes 0,-

Er du nødsaget til at melde afbud, er det muligt at blive tildelt en plads på et af de kommende hold.


Dette får du i prisen:

  • 6 timers intensiv workshop
  • Arbejdsmaterialer til evigt eje
  • Intro til Emotionelle Kundetyper
  • Kaffe, te, vand, frugt, kage
  • Networking
  • En gave til en værdi af 200,-
  • Adgang til en lukket LinkedIn-gruppe
  • ½ times 1:1-sparring når workshoppen er afsluttet (personligt eller telefonisk) – værdi: 450,-

Obs! Alle udleverede materialer må ikke anvendes til kommercielt brug i egen forretning. Der kan gives dispensation i særlige tilfælde mod egenbetaling. Prisen afhænger af behov og anvendelsesønske.

Du modtager bekræftelse og faktura på mail.
Din plads er sikret, når betalingen er gennemført.

Hvordan foregår det?
Når du ankommer til Scandic Sønderborg henvender du dig i receptionen, eller tjekker skærmene i hall’en.

Vi mødes i undervisningslokalet kl. 18.30, hvor jeg byder velkommen. Herefter vil være en kort præsentationsrunde, så vi ved lidt mere om hinanden.


Workshoppens opbygning

Workshoppen er opbygget således, at vi starter ud med teoretisk viden, som danner grundlag for resten af workshoppen.

Herefter arbejder I både med individuelle opgaver, gruppeopgaver, og vi drøfter bagefter jeres tanker og ideer i plenum, så vi får dannet grundlag for en god dialog.

Der er forplejning hele aftenen.

Din underviser

Min navn er Ragini Kastberg, og jeg har mere end 10 års erfaring i marketing og branding fra både det private og det offentlige.

Til daglig underviser jeg jobsøgende i personlig branding og generel jobsøgning, så de kommer tættere på drømmejobbet.

På disse workshops får du redskaber til at komme tættere på dine drømmekunder.
Jeg er certificeret i Emotionelle Kundetyper, som du også får en kort intro til.

Jeg ser frem til nogle behagelige, informative og lærerige timer med dig.

Ragini Kastberg, WEBKLAR

Program dag 1:

  • Velkomst v/Ragini
  • Præsentationsrunde
  • Hvad er personlig branding, og hvorfor er det vigtigt?
  • Om Emotionelle Kundetyper
  • Individuelle øvelser, gruppearbejde og dialog i plenum
  • Hjemmeopgave
  • Evaluering af dag 1
  • Tak for i dag og på gensyn

Når dag 1 er afsluttet åbnes der op for den lukkede LinkedIn-gruppe.

Program dag 2:

  • Opsamling fra dag 1
  • Gennemgang af hjemmeopgaver
  • Sådan kommer du selv i gang med at bruge LinkedIn
  • Individuelle øvelser, gruppearbejde og dialog i plenum
  • Afrunding/opsamling af begge dag
  • Evaluering på dag 2
  • Evaluering af den samlede workshop
  • Tak for denne gang og på gensyn i LinkedIn-gruppen