Workshoppen starter op i første kvartal 2020, men du kan booke din plads allerede nu.
Obs! Der er kun 6 pladser pr. workshop.

Bliv set, hørt og husket med LinkedIn

Workshop

Denne workshop er for dig:

  • der har en LinkedIn-profil, som trænger til en opdatering
  • der gerne vil være en mere aktiv bruger
  • der gerne blive bedre til at bruge bruge LinkedIn strategisk i din forretning
  • der gerne vil i gang med at skabe interaktioner i dit netværk, så du bliver set, hørt og husket
  • der generelt gerne være mere synlig overfor relevante målgrupper og dit netværk
  • der gerne vil vide, hvad du kan dele, og hvordan du laver målrettede budskaber

Hvem kan deltage:

  • Iværksættere
  • Solo-selvstændige
  • Virksomheder
  • Organisationer
  • Foreninger

Om workshoppen
LinkedIn er dit professionelle netværk på nettet. Her handler det om at skabe tætte relationer og øget synlighed. Dvs, at LinkedIn ikke handler om at sælge til dine forbindelser, men derimod om at skabe interesse og tillid gennem videndeling og dialog.

På denne workshop lærer du, hvordan du skaber, udvider og plejer dit professionelle netværk. Du lærer også, hvordan du forbedrer og vedligeholder din LinkedIn-profil, så du fremstår professionel overfor dit netværk og eventuelt potentielle kunder. Du får redskaber til at synliggøre dig selv, og du klædes på til at dele relevant indhold til din målgruppe.


Formål
Formålet med workshoppen er at klæde dig på til at bruge LinkedIn som en del af dine markedsføringskanaler.
Her menes der ikke brugen af annoncer, men brugen af dig selv.

Workshoppen giver dig nemlig viden om, hvordan du, med din egen stemme som markedsføringsredskab, kan nå ud til en lang række potentielle kunder.
Du lærer, hvordan du skaber nye relationer, og hvordan du plejer dine eksisterende, så de husker dig for det positive.

Dette lærer du:

  • Hvordan du opbygger en professionel profil
  • Hvordan du synliggør dig selv overfor den rette målgruppe
  • Hvad du kan dele
  • Hvordan du skaber flere interaktioner med relevante målgrupper
  • Hvordan du finder relevante faggrupper og kontaktpersoner
  • Hvordan du udvider og vedligeholder dit netværk

Udbytte:

  • Du lærer at forstå, hvordan du kan få værdi af LinkedIn
  • Du forstår, hvad der skal til for at opnå dine mål om øget online tilstedeværelse
  • Du får en professionel og opdateret profil
  • Du får konkrete og brugbare værktøjer, så du selv kan arbejder videre på at blive synlig
  • Du nye samt flere loyale kunder på sigt, hvis du er vedholden og tålmodig

Praktiske informationer

Antal pladser:  Maks. 6 personer per workshop

Kursussted: Hotel Scandic Sønderborg, Ellegårdvej 27, 6400 Sønderborg

Varighed: Workshoppen er af 2 x 3 timers varighed fordelt på mandage og onsdage

Tidspunkt: Kl. 18.30 – 21.30

Tilmelding og betaling: Betalingen er bindende og skal ske senest 8 dage efter modtagelse af faktura. Fakturaen fremsendes kort efter, at du har registreret din tilmelding.


Datoer i 2020:
Mandage i ulige uger:
Onsdage i ulige uger:


Afbud senest 8 dage forinden:
Bliver du forhindret i at deltage, bedes du give besked via mail ragini@webklar.dk senest 8 dage før opstarten.
Du får 50% af din betaling retur, hvis du melder afbud inden fristen.

Ved afbud under 8 dage til opstart refunderes 0,-

Er du nødsaget til at melde afbud, er det muligt at blive tildelt en plads på et af de kommende hold.


Hvad får jeg i prisen?

  • 6 timers intensiv workshop
  • Arbejdsmaterialer til evigt eje
  • PowerPoint-slides til evigt eje
  • Intro til Emotionelle Kundetyper
  • Kaffe, te, vand, frugt, kage
  • Networking
  • En gave til en værdi af 200,-
  • Adgang til en lukket LinkedIn-gruppe
  • ½ times 1:1-sparring efter workshoppen (personligt eller telefonisk)

Obs! Alle udleverede materialer må ikke anvendes til kommercielt brug i egen forretning. Der kan gives dispensation i særlige tilfælde mod egenbetaling. Prisen afhænger af behov og anvendelsesønske.

Du modtager bekræftelse og faktura på mail.
Din plads er sikret, når betalingen er gennemført.

Hvordan foregår det?
Når du ankommer til Scandic Sønderborg henvender du dig i receptionen, eller tjekker skærmene i hall’en.

Vi mødes i undervisningslokalet kl. 18.30, hvor jeg byder velkommen. Herefter vil være en kort præsentationsrunde, så vi ved lidt mere om hinanden.

Workshoppens opbygning

Workshoppen er opbygget således, at vi starter ud med teoretisk viden, som danner grundlag for resten af workshoppen.

Herefter arbejder I både med individuelle opgaver, gruppeopgaver, og vi drøfter bagefter jeres tanker og ideer i plenum, så vi får dannet grundlag for en god dialog.

Der er forplejning hele aftenen.

Program dag 1:

  • Velkomst v/Ragini
  • Præsentationsrunde
  • Hvad er personlig branding, og hvorfor er det vigtigt?
  • Om Emotionelle Kundetyper
  • Individuelle øvelser, gruppearbejde og dialog i plenum
  • Hjemmeopgave
  • Evaluering af dag 1
  • Tak for i dag og på gensyn

Når dag 1 er afsluttet åbnes der op for den lukkede LinkedIn-gruppe.

Program dag 2:

  • Opsamling fra dag 1
  • Gennemgang af hjemmeopgaver
  • Sådan kommer du selv i gang med at bruge LinkedIn
  • Individuelle øvelser, gruppearbejde og dialog i plenum
  • Afrunding/opsamling af begge dage
  • Gaveuddeling
  • Evaluering på dag 2
  • Evaluering af den samlede workshop
  • Tak for denne gang og på gensyn i LinkedIn-gruppen